Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 27. mai 2010

Ett asiatisk kort

Inne hos Creatalicious har de en utfordring gående som lyder slik:
Take a Trip to the Orient - Asian Themed".
------------------------------
Tenkte først, att denne klarer jeg aldring.
Det eneste asiatiske jeg hadde i stærsje mitt var denne mynten.
Men så fant jeg denne søte jenta her på nettet,
å vips, så ble det ett asiat preget kort :-)
Jeg har fargelakt med promakers.
Mønster arket er fra Nille.......å myntene......ja de tror jeg er fra
kort og godt.Har hatt dem i en hel evighet.

6 kommentarer:

  1. How cute is that image, I love the Design Paper. Thanks for playing along with the creatalicious challenge.
    Pen

    SvarSlett
  2. Det ble kjempeflott! Du løste oppgaven med glans :)

    SvarSlett
  3. Stilig orientkort! Sterke farger og mønster arkene perfekte her. Fint digi motiv også:-)

    Ha en fin fredags kveld og god helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Lena your card is beautiful.
    Thank you so much for wishing us good luck with the new challenge blog
    hugs Mandy xx

    SvarSlett
  5. This is so beautiful,such a sweet image and pretty papers!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
    xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)