Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 11. september 2011

vintage bursdags tag

Det har vært ett fantastisk flott scrappe vær 
i dag :-)...noe som bl.a resulterte i denne 
herre tagen som er til min fetter :-)
Passet godt å la det ligne litt på det forje
kortet, for disse karene skal feires i sammen
på stabburet til helgen .-)
Nok en gang har jeg brukt mine TH daiser :-)
bare digger dem! Har også brukt WO roser og
charms fra Kuttut. Stempelet er fra North star stamp.
Har laget en dobbel variant med plass til å skrive inni.

Sender denne taggen til disse utfordringene:
Scrappekammeret  monokromatisk (brunt)
Scrapperiket  bruk punch/dais
Card and scrap pynt en tag
Totally gorjuss  en manne ting
Papirdokkene  punch/dais
Her har jeg brukt TH tag dais+ klokke dais
og Stamping up word window punch.

Ha en fin søndags kveld,
og en flott uke :-)

17 kommentarer:

  1. Så stilig!! Skikkelig guttetag!!
    Takk for bidraget til CARD AND SCRAP
    Klem
    Maria

    SvarSlett
  2. Denne er ordentlig fin, han ble nok kjempefornøyd.

    SvarSlett
  3. Rå-stilige tag's. Ordentlig maskuline er de. Jeg blir vel nødt til å kjøpe ny maskin skjønner jeg.. Tim Holtz har så mange flotte dies og jeg kan ikke bruke dem i min Revolution.. sukk..
    Ha en fantastisk kreativ høst, været innbyr til masse kos med papirer og stæsj..

    SvarSlett
  4. Ååå...guriland så tøff tag !!
    Så mange flott detaljer...får øye på noe mer, jo mer en ser.

    Takk for kommentaren i bloggen min og tipsene med bilder fra nett.
    Supert !!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Kjempestilig tag til gutt!! Guttekortet under var også flott, skikkelig guttete!!

    Ha ei fin og kreativ uke:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Kjempestilig herre-tag!!

    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  7. Så lekker denne var, skikkelig guttete og flotte bruntoner :)

    Takk for bidraget til Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  8. Herlig du er flink med herrene:)
    Jeg er så imponert over alle utfordringene du er med på:)

    SvarSlett
  9. Kjempe stilig herre tag til din fetter!
    Tøffe detaljer og flott layout.

    Ha en fin og kreativ uke, Lena!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. For et lekkert tag kort!! Stilige "guttete" detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  11. Kjempestilig tagkort. Flott pyntet og likte idèen om å lage det dobbelt.
    Godt vi har fint scrappevær, ikke sant :)
    klem

    SvarSlett
  12. What a great tag. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    SvarSlett
  13. Denne var råstilig, Lena ! Knalltøffe detaljer !
    Takk for at du er med på utfordringen hos Card and Scrap :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  14. Heisan Lena! Takk for hyggelig blogghisen! :) Skulle gjerne vært på sist treff men hadde overnattings gjester, så da måtte jeg nesten bli hjemme med dem,hehe! ;) Men satser på at jeg kommer neste gang altså! :) Men kjempe stilig tag-kort du har laget her! :) Digger sånne gamle biler, de er så tøffe, og filmrullen er også veldig dekorativ. Tipper din fetter blir veldig glad for dette kortet! :) Satser på at vi sees snart igjen da! Ha en kreativ og flott uke! Klem

    SvarSlett
  15. Så fin Lena, flott pyntet, skjønner ikke hvordan du klarer å variere mannepynten på det viset. Kan man få et kurs av deg ?
    Klem Sissel

    SvarSlett
  16. Skikkelig stilig. Tror jeg må få den klokke diesen på ønskelista mi.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene
    Klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)