Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 21. januar 2012

Metall tape og steampunk på tag

Har laget en liten fredags tag til
Scrappekammerets utfordring "steampunk og/eller metalltape"
Har brukt begge deler. Er ikke helt sikker på om jeg er noen
fan av metall tape, men prøver meg litt alikevell. Her har jeg
brukt div TH daiser.Motivet har jeg funnet på nettet.
Sender den også til  Scrapalong  lag hva du vil.


Deilig med helg og litt scrappe tid :-)
Ønsker dere alle en flott helg :-)

14 kommentarer:

  1. Syns tagen din ble riktig så tøff :-)
    Skal prøve meg på å lage noe med metallteip. Må bare få tak i en først.
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  2. Så flott tag du har lagd.
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Du den var tagen var superläcker!
    Ha det gott....

    SvarSlett
  4. Så flott tag, stilig med metalltape og TH-dies.
    God helg Lena.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Så råstilig tag.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Denne var skikkelig flott, Lena! :) Håper du fortsetter å lage slike, for dette hadde du dreisen på. Prøvde få tak i metallteip i går, men fant ingenting på Clas Ohlson. Kanskje det er lettere å få tak i på Torshov bilrekvisita eller noe slikt.
    Ønsker deg en flott helg! Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  7. Takk, Lena. Biltema, ja. Må google for å finne nærmeste Biltema. Kanskje jeg får tid til å kjøpe til uken. I dag må vi på legevakta for å sjekke lillegutt her. Feber i 3 dag. Vet ikke helt hva det er. Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  8. Supertøff! Veldig fint med de "hjula"foran. Dette har du dressen på!
    Klem

    SvarSlett
  9. Du lager bare såå mye fint Lena!! Utrolig stilig tag!!!!!

    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Rasendes kul ble denne! Og jeg tror jeg må skaffe metalltape! Liker effekten!

    Tusen takk for bidrag til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  11. Takk for herlig inspirasjon, du er bare så kreativ og flink:)
    Ha ein strålende dag.

    SvarSlett
  12. Knallstilig tag!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)