Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 1. januar 2013

Mitt store juleprosjekt

Det ble ikke så mye srapping på meg i desember, men jeg
har ikke ligget på latsiden heller. Ett nytt rom en nå ferdig
innredet til hobbyrom :-)
Slik var utgangspunktet

Ikke helt slik jeg så for meg ett koselig hobbyrom....
..........så da var det bare å ta fram malepenselen!

Halveis på det første strøket var jeg HELT sikker på
att jeg egentlig HATER å male, men min søte snille
engel av en datter kom å hjalp meg på strøk to og tre :-)
Tusen takk Amalie :-)
Vinduene fikk ny maling......
........og så la min snille mann ett nytt gulv for meg :-)
Nå har jeg flyttet inn :-)

 Endelig gooooooood plass å scrappe på :-)
 En dør er blendet igjen, å jeg har satt opp
en verktøy tavle.

 Her benyttes til og med tavleplassen under benken :-)
En kalender på tilbud ble tavle til
alle båndene mine :-) kr 49,-
kan ikke klage på prisen ;-)
Det ble en egen sy krok også.
En gammel lagerhylle rommer nå masse scrappe ting :-)
Så er det bare å finne inspirasjonen da!
Har i allefall orden i sakene mine :-)
Så over til julens
vakreste
Ønsker dere alle ett godt nytt år :-)









12 kommentarer:

  1. Fantastisk, Lena ! Gratulerer så masse med nytt og flott scrapperom, det ble virkekig lekkert :)
    Godt nytt år ønskes deg også.
    Klem Turid

    SvarSlett
  2. Wow så flott scræpperom du har fått! Gratulerer!
    Riktig godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  3. Det var et flott hobbyrom du har fått. Kos deg masse der :)
    Godt Nytt år :)

    SvarSlett
  4. Åhhh, så fint Lena! Det må jeg si var veldig lurt... Scrapperommet sitt det gitt. Så flinke dere har vært.
    Gratulerer!

    Godt nytt år til deg og dine. :-)

    SvarSlett
  5. Oi, dette ble lekkert! ...også så orden i sakene da :) Helt knall!
    ...og noen tar jula helt med ro og bare storkoser seg, ser jeg :) Så nuudelig :)

    Godt Nytt År!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  6. Å, så herlig scrapperom!! Grattis Lena:-)
    Her kan du kose deg masse i 2013! Godt nytt år!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. For et stort og flott hobbyrom du har ordnet:)Gratulerer;)Kjenner jeg ble litt misunnelig nå,hihi;);)
    Ha et flott og kreativt nytt år!!!!
    Klem,Linda

    SvarSlett
  8. WOW så härligt det ser ut!!
    Ha ett gott nytt scrappår....

    SvarSlett
  9. Så flott rommet ble!!
    Ønsker deg masse kreativitet i det nye hobbyrommet og det nye året!:)

    SvarSlett
  10. Å fy søren!:)) Digg ass. Dette var herlig, kan jeg tenke meg!:))
    Godt nytt år!:))

    SvarSlett
  11. Åhh for et herlig koserom, snakk om å lage seg masse deilig plass, gratulerer!!
    Så flink du har vært, ikke mye sofasliting på deg i jula.
    Nydelig baby :)
    Godt nytt år Lena.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  12. Wahaaau kor flott det vart :D
    Goood plass til å kreere masse fint :)
    Likte godt *kalendaren og lagerhylla.
    Gratulerer med nytt rom :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)