Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 21. januar 2013

Store gull og lille gull



Jeg er ingen reser på lo'r, men av og til gjør jeg 
ett forsøk! Dette er de to flotte jentene mine ♥
De er veldig glade i hverandre, å kaller
hverandre "Lille gull" og Store gull" 
 Her har jeg brukt fargekombinasjonen
brun, lilla og rosa, som de ønsket i utfordringen
inne hos Sketchy colors
Jeg ha også latt meg innspirere av bilde inne 
på bloggen til Trykk pressa.
Her har jeg brukt klokker, en fugl, hvite blonder.......
og motivene......Storesøster har kommet  hjem / Home :-)

Sender også denne lo'n til:

Ha en fin uke :-)

10 kommentarer:

  1. Så flott LO du har lagd. Mange fine detaljer på denne :)

    SvarSlett
  2. This is such a gorgeous layout, Beautiful details.
    Thank you for sharing this with us at Dream Valley.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett
  3. Flott LO, stilig oppsett :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  4. Så stilig!! Sprekt bruk av farger!!

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  5. For en fantastisk stilig LO! Sååå masse detaljer, jeg blir bare sittende og se og se.
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  6. So gorgeous page. I love papers and embelishments. Thanks for playing with us at Dream Valley challenge.
    Nathalie

    SvarSlett
  7. Søte jenter og tøff LO!:))
    Ida

    SvarSlett
  8. This is lovely LO :) Gorgeous details .
    Thank you for sharing this with us at Dream Valley.
    Hugs Karolina

    SvarSlett
  9. Synes du er kjempeflink til å lage Lo´er, du får med så mange fine detaljer.
    Flotte jenter og masse fint og se på, det kan vi like :)
    Hyggelig å sitte sammen med deg på fredag.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Her var det masse herlige detaljer! Kjempeflott LO:) Tusen takk for at du deler med oss i Trykkpressa.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)