Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 1. juli 2014

En enkel sommer lo "Frisk Alpe luft"

Denne lo'n er ganske enkel. Her har jeg valgt å la
papiret få komme til sin rett. Bilde er tatt høyt oppe i
Alpene (mellom Østerike og Italia) Bilde er av min
yngste datter Amalie.

Sender denne lo'n til:
Kort o mania Sommer
Trykkpressa sommerferie
Hobbygarasjen Sommer
Craft my life alt annet enn ett kort
Card mania  Sirkler

Ønsker dere alle en flott sommer uke :-)

4 kommentarer:

  1. Så flott LO=) Jeg har også vært i alpene og av dette blidet fikk jeg lyst til å dra tilbake=) Tusen takk for du deltar på sommerutfordringen hos oss i Kort'O Mania=)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så stilig :)
    Ha en fin onsdag :)
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Herlig bilde :D Ja, det papiret må jo nesten få komme til sin rett. Nettopp vært i fjellet i Nord-Italia, minte meg om det ;) Tusen takk for herlig bidrag til Trykkpressa, lykke til og god sommer!

    SvarSlett
  4. Flott og enkel Lo. Bildet får frem den herlige følelsen av å stå på toppen av et fjell.

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)