Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 25. november 2014

Pakkelapper og ei kreativ frøken


Ett lite innlegg på en Tirsdag :-)
Jeg har begynt å lage pakke lapper. å
her er to av dem :-)
Sender dem til:
Trykkpressa Rød jul
Hobbygarasjen  Pakkelapper
Craft-room  Ikke ett kort (tag for the presents)

Jeg har også laget pakkelapper
sammen med mitt lille barnebarn :-)





Vesle frøkna eeeeeeeelsker "rommet" som hun
kaller det.
Så fint ble det til slutt :-)


5 kommentarer:

  1. Så søte, nydelige små skøyter :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Kjempefine pakkelapper du har lagd. De nederste var jo så søte da ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Thank you for sharing your fab gift tags with us at Craft-Room challenge, they will look lovely on your gifts.
    xxx Hazel.

    SvarSlett
  4. Lovely tags.
    Thank you for sharing at Craft-Room Challenge;-))m

    SvarSlett
  5. Adorable!, love these cute tags, Thank you for sharing at Craft-Room Challenge, Debi xxx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)