Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 13. mars 2015

Play time


Å så var Trykkpressa kommet til bursdags utfordring nr 21 :-)
Her vil de se knapper og søm. På denne lo'n av min yngste datter
så har jeg sydd i utekant og brukt sommerfugl knapper.
Bakgrunnen har jeg laget selv med div malinger og mister.

Jeg sender også den til:
Scrappelyst  Lage egen bakgrunn
Aud sentiments  Tekst med to ord (Play time)
Crafty gals corne  Knapper (butterfly buttons)
Craft my life Alt annet enn ett kort
Simon says  Noe som flyr

Ønsker dere alle en flott fredag :-)

10 kommentarer:

  1. Nå synes jeg du var en smule rask :) Har jo ikke rukket å få sett oppgaven før du var ferdig :) Denne var skikkelig stilig, flotte bilder og jeg liker bruken av hamp/tråd <3

    SvarSlett
  2. Cute layout of your daughter playing. I like the addition of the embellishments. Very pretty. Thank you for joining us at Creative Knockouts. Bunny DT

    SvarSlett
  3. Flott layout med mange spennende detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  4. Så flott bakgrunn du har laget :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    Hege.

    SvarSlett
  5. Wow love this - the way you have included rope is perfect. Thank you so much for sharing with us at Aud Sentiments and good luck in the draw.
    Ann xxx

    SvarSlett
  6. We're delighted that you chose to play along with us in our "Two Word Sentiment" challenge at Aud Sentiments this time. Good luck and I hope to see you again soon.
    NanaConnie DT

    SvarSlett
  7. Great layout! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  8. Kjempefin LO! Jammen er du flink som følger hver eneste utfordring hos Trykkpressa!
    klem Unni

    SvarSlett
  9. great layout!! thank you for playing along with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvarSlett
  10. I love how you added the twine into the layout! Great job. Thanks for playing along with us at Creative Knockouts! - DT Jen

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)