Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 6. mars 2016

Pappa jente

 
Her er en ny lo. Motivet er av min sønn og hans datter,
Tina (vårt barnebarn) som har en liten kosestund.
Jeg kan vel ikke akkurat si att dette er den fineste
lo'n  jeg har laget, men grei nok til å bli blogget.
Jeg har brukt gasbind (i manko på osteklut) for å
få inn litt stoff slik som de ønsker å se inne hos
 
 
Sender også denne lo'n til:
My sheri Crafts Blonder
 
Ønsker dere alle en flott søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Such a lovely special page of your daughter and her daddy. Thanks for joining in with us over at My Sheri Crafts this week.
    Sue

    SvarSlett
  2. Beautiful page! Love the use of the lace and pearls. Thank you for sharing with us at My Sheri Crafts!

    Glenda's Cards

    SvarSlett
  3. Koselig LO!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.
    Hege.

    SvarSlett
  4. koselig bilde og en stilig lag på lag LO. Takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)