Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 23. mai 2016

Brllups albun/kort

 
Her kommer ett langt innlegg fra meg på mandagsmorgenen.
Jeg har laget ett kort/album til ett par som gifter seg på lørdag.
Han har jeg kjent fra han kom til verden, og henne har jeg kjent
fra 6-7 års alder. De møttes hos oss ett par ganger i oppveksten,
men ellers så hadde de ingen forbindelser før de tilfeldig havnet
i samme klasse på videregående .......å sånn gikk det ;-)
Siden jeg hadde barnebilder av dem begge, så har jeg valgt å lage
ett kort/album med bilder til dem. Jeg fanget dem dessverre aldri
på samme bilde, men hadde jeg vist ......
Inne hos Papirlosjen  ønsker de denne gangen å se noe til ett
bryllup, så dette albumet sendes inn dit :-)
 
 
Sender den inn til Kreativ scrapping    der de ønsker
å se blomster denne gangen.
 
 
Card and scrap vil også se det blomstre, så da går
den også dit :-)
 
 
Å jammen så vil Hjerteboden også ha blomster i mai :-)
 
 
Come and get it vil se bånd og charms
 
 
og  hos Robyns fetish  er det pastell som gjelder.
 
 
Her har jeg laget plass til å skrive en liten hilsen
til brudeparet.

 
Bilde kom litt feil veg, men her er en pengelomme.

 
Slik ble hele album/kortet.

 
Ønsker dere alle en flott dag :-)

12 kommentarer:

  1. Wow! This is a beautiful keepsake for the couple to be. You did a great job. I love this. You put a lot of heart and soul in this. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    SvarSlett
  2. What a wonderful project with lots to see. Come and Get It again, CarolG & DT

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort/album :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  4. Så flott kort/album til brudeparet. Kjekt å få noko slikt. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen :)
    Klem DT-Annelen

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupsalbum med flott bruk av bilder og dies. Et flott minne for brudepar! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Bryllup. DT Monica

    SvarSlett
  6. Beautiful creations and keep sake. Thanks for sharing with us at Come And Get It, hope to see you again. Barb

    SvarSlett
  7. Wow! Så lekkert! Og for en artig historie om brudeparet og morsomt at du faktisk har barnebilder av dem begge! Dette var virkelig flott, Lena! Og takk for ideen med brettinga. Jeg sitter nemlig og skal lage et kort til en kollega, og det trenger god skriveplass. Har lurt på hvilken bretteteknikk jeg skulle bruke denne gangen, og nå tror jeg at jeg har funnet det ut :)
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Awesome album card! Thank you for sharing with us at Quirky Crafts challenge blog

    SvarSlett
  9. Utrolig lekkert kort :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    DT-Jeanett.

    SvarSlett
  10. Great creation - such an elegant design.

    Thanks for joining us at the Robyn's Fetish Challenge Blog.

    Helen x

    SvarSlett
  11. Dette var kjempelekkert!Deilig å se litt farger selv om det er bryllupsrelatert ;) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring,Bryllup.Klem fra DT Belinda

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)