Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 21. mai 2016

Rødt,hvitt og blått lappekort

 
Her har jeg ett nytt kort i de norske fargene.
Her har jeg brukt en rekke papir rester og
metall blomster fra Korthobby. Teksten er en
dies som jeg har kjøpt på ebay.


 
Dette kortet sender jeg til:
 
Korthobby Alt er lov + metall fra Korthbby
Papirplaneten Rødt, hvitt og blått
 
Med denne herlige frøkna i hus (barnebarnet Tina)
 
 
Ønsker jeg dere alle en flott helg :-)
 

10 kommentarer:

  1. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Such a vibrant and fun card!
    Laura
    DT

    SvarSlett
  2. Beautiful card, Lena. Love the quiltting layout. Gorgeous flowers.
    Thanks for joining our dies/punches challenge at the Fussy and Fancy Friday.
    Hugs,
    Norma

    SvarSlett
  3. Brilliant card and love all the detail and picture. Thanks for joining us at Crafty Ribbons. Carol S. DT

    SvarSlett
  4. Digger kortet og teknikken. For et knakende kult motiv du har brukt. Ha en fin dag, tipper at det blir litt inne tid på deg også i dette fine været :)

    SvarSlett
  5. Knallstilig kort i nasjonalfargene våres:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, og digger hvordan du bruker det feminine og rampete opp mot hverandre her :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort ! Takk for at du deltar i korthobbys utfordrings blogg :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  8. Herlig, stilig, kult kort! :)
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Herlig kort , sikkelig mai-følelse :) Takk for at du deltar i Mai-utfordringen vår i Korthobbys Utfordringsblogg

    SvarSlett
  10. Så artig, flott og kult kort! :)
    Vinnerne er nå annonsert på Fussy and Fancy....du vil kanskje ta en titt :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)