Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 15. september 2016

Nye dies på bursdagskort i hvitt, rosa og brunt

 
En strøm av ebay dies dumper ned i postkassa mi :-)
Her har jeg flere av dem i bruk. Kun ovalene er av
en annen type (Tonic)
På dette kortet har jeg brukt tre metaller fra Korthobby 
som ønsker å se det på september utfordringen sin.
 

 
Sender dette kortet også til:
 
Sunny day Alt er lov
Deep ocean    Bingo (dies, lace and charms)
 
Ønsker dere en flott torsdag :-)

8 kommentarer:

  1. Herlig kort, Lena!
    Nydelige farger og en spennende bruk av dies.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Cuttlebug Mania denne gangen! (Og for meg er det veldig kjekt at noen fra "gamlelandet" mitt deltar her!!!)
    God helg til deg!
    Klem, Swissie DT (Liv)

    SvarSlett
  2. Thank you for sharing your lovely card with us at OSAAT. The lace is very pretty and I spy pearls too! Good luck and we hope to see you again soon. Christine DT x

    SvarSlett
  3. So pretty
    Thanks for sharing at Sunny Day Crafting challenges x

    SvarSlett
  4. Love this! So pretty. Thanks for playing at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    SvarSlett
  5. Great shaker card and love the new dies
    Carol x

    SvarSlett
  6. Så herlig bursdagskort du har laget. Stilig og pent, og flott bruk av metall fra Korthobby.no
    Takk for at du deltar i utfordringen til Korthobby.no

    DT-Korthobby - Kjersti

    SvarSlett
  7. Beautiful creation. Nice colours and style. So kewt and lovely. Thanks for sharing at Inspiration Destination and hope to see you again. Good luck.
    - Khushboo, DT
    http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)