Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 24. august 2017

Ugle på bursdagskort

 
Her har jeg laget ett bursdagskort med en ugle på.
Jeg har brukt metall pynt fra korthobby så da
skulle det passe godt inn på Korthobby  sin
bursdags utfordring. Kortet har ingen mottager
enda. Greit å ha noen på lur, for plutselig er det
noen som trenger kort "i morgen" ;-)
 
 
Sender dette kortet også til:
Scrappelyst Forbokstav "L" Lace
Moving along with the times  Bokstaven "B" Bling
and Birthay card
Tictactoe Tre på rad (Pink, oval and sentiment) or
(diecut, sentiment and flowers)
 
Ønsker dere en flott torsdags kveld :-)

7 kommentarer:

  1. Flott sammensatt kort. Dette likte jeg godt.
    Takk for bidraget.

    DT-Korthobby Kjersti

    SvarSlett
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  3. So cute, thanks for joining us at MAWTT. Xxxxx

    SvarSlett
  4. Beautiful card Lenas love the layers and all the beautiful embellishments
    Carol x

    SvarSlett
  5. Lenas I just love this card. Thanks for joining us over at Crafty Gals corner challenge. Best of luck this week and hope to see you again soon! Jana DT/CGCC

    SvarSlett
  6. Så koselig uglekort.
    Nydelige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Lekkert kort Lena!😊Takk for nydelig bidrag til Korthobby's utfordring!
    😊Lisen

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)