Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 8. desember 2017

Ett julehus i skogkanten

 
Her har jeg laget ett lite julehus med hjelp
av en TH die. Jeg har forkortet taket over
trappa og droppet stolpene. Bak huset har
jeg laget litt skog.

 
Huset laget jeg som en liten førjulsgave til
mitt lille barnebarn slik att hun kan julepynte
litt på rommet sitt.
 
Dette lille julehuset sender jeg til:
Papirlosjen Jul/Vinter
Kaboks Julepynt
Hjerteboden Tradisjonelle farger
Kort o Mania Tradisjonell jul
 
Ønsker der en
flott fredag :-)

5 kommentarer:

  1. Så koselig lite julehus.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Såå flott julehus! Heldige barnebarnet som får dette huset på rommet sitt :-) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Jul/vinter. DT Monica

    SvarSlett
  3. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig julehus.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  5. Flott julehus. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)