Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 28. oktober 2017

Feel good tag nr 6

 
Her kommer en ny "Feel good" tag.
Dette prosjektet kan du lese mere om
nederst i innlegget. Denne har jeg laget
til en av mine tre mannlige kollegaer.
Karen heter Bjørn, så da måtte jeg bare
henge på en liten bjørn ;-)
Jeg har brukt mange stjerner her, så
da skulle den passe godt inn på
stjerne utfordringen inne hos Scrappelyst .
 
 
Samtlige dies som jeg har brukt her
har jeg kjøpt på Ebay.

 
Jeg sender denne taggen også til:
 
Colour crazy  Alt er lov
Cut it up  Riste kort
 
Ønsker dere alle en flott helg :-)
 
 
 
Taggen er en del av mitt "feel good"
prosjekt som jeg har på jobben om dagen.
Jeg skriver små hilsninger bakpå, å henger
dem opp på skapdørene til mine kollegaer.
Noen får fordi de er slitene å trenger en
oppmuntring, noen fordi de deler så mange
kloke ord. Noen møter meg alltid med
ett smil, mens andre igjen står på for
felles skapet og er fulle av energi :-)

9 kommentarer:

  1. A beautiful tag, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    SvarSlett
  2. What a sweet gesture. I'm sure you have brightened many of your co-workers' days with your beautiful creations.

    I love this gorgeous tag! The colors are so vibrant. Thanks for joining us for our Shaker Card challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    SvarSlett
  3. Brilliant shaker tag-love the paper and die-cut hat
    Carol x

    SvarSlett
  4. Så kul tag!

    Takk for at du deltar i oktober-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Tøff herretag! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. I love that you made the tag a shaker, that's great! Really enjoying your western patterns and accents. Thanks for joining us at Moving Along with the Times this week! x Jessie

    SvarSlett
  7. Beautiful shaker tag...thank you for joining us at COLOUR CRAZY CHALLENGE this week,hope to see you again
    Željka DT xx

    SvarSlett
  8. Awesome tag. I love it. Thanks for sharing at Moving along with the times.
    Janis, Design Team Member

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)