Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 9. mars 2018

Ett påske kort

 
Jeg har laget ett påske kort med denne nye
favoritt jente dien min. Jeg pleier ikke å gi bort
påske kort, men de er morsomme å lage. :-)
Denne skal få pynte opp inne på hobby rommet mitt.
Inne hos Papir planeten ønsker de seg påske
prosjekter, så jeg sender den over dit :-)
 
 
Sender dette kortet også til:
 
 Use your stuff  Alt er lov
Ellibelle's Crafty Alt er lov
Crafty catz  Mange lag
 
Ønsker dere alle en super helg :-)

8 kommentarer:

  1. A very cute card, loving the shades of yellow!
    Thanks so much for playing along this week at Ellibelle's Crafty Wednesday challenge "All creatures Great and Small"!
    Ellie
    "My Creative Moments"

    SvarSlett
  2. Beautiful Easter card and love the die-cuts
    carol x

    SvarSlett
  3. What a sweet card! The yellow is perfect for the springtime :)
    Thanks for joining us this month at Papercraft Business Challenge!
    Hope to see you for upcoming ones!

    SvarSlett
  4. I love all the layers! And the yellow is beautiful!Jeanie -Scrapbookingmamaw @ Proud PB DT Member
    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    SvarSlett
  5. Et herlig påskekort i friske fine gulfarger, et skikkelig gladkort og diesen var også lekker.
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente....

    SvarSlett
  6. Lovely card and thanks for sharing at crafty catz this week good luck in the draw

    SvarSlett
  7. Such a cute card! Love the sweet yellow shades you used! Jess @ freshbyjess Proud PB DT Member

    Thank you for joining in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    SvarSlett
  8. Such a cute & adorable card. Thank you for participating in our papercraft challenge & we hope you will join us again in the next one :)
    XO Lisa @ Papercraft Business

    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!
    Join us at the Papercraft Business FB Group

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)